keskiviikko 3. syyskuuta 2014

HUPS, MITES TÄSSÄ TAAS NÄIN KÄVI!

Niin, vakaa aikomukseni oli tänään ainoastaan käydä kaupungilla etsimässä poikaystävälle uusi kaulassa pidettävä avaimenperä, mutta mitään avaimenperää ei löytynyt. Sisäinen shoppailu hirmu heräsi henkiin ja rahaa paloi sitten aika kivasti! Toisaalta noita kaikkia mä tarvitsin, meikkivoide oli lopussa ja myöskin tee .. No jo, onkos kellään mielipidettä tuosta Maybelinen bb-meikkivoiteesta? mä en ole tainnut törmätä vielä kenenkään arvioihin missään blogeissa, ainoastaan lehdissä oli ihan kivat lupaukset kyseisestä tuotteesta joten päätin ostaa sen nyt sitten testiin. Uudet löllöily pöksyt tuli kyllä tarpeen sillä yhdet pyörii tallissa ja koti oloissa pesujen välissä. Flunssa kausi on jo kovastikin käynnissä, ja voi että, mä löysin prisman punnitse&säästä liikkeestä Karpalo&Veriappelsiini teetä. Ainakin tuote tuoksu päälle päin hyvältä. Syksy tuo tullessaan tämän ihanan tee-kauden jolloin juodaan teetä monta kuppia päivässä. I <3 TEA.

Tosiaan, mulla on nyt ollut yhdeksän päivän työputki, ja tänään yksi ihana vapaa päivä! Heräiltiin siinä ysin aikaan, keitettiin teetä ja suihkuun. Yhdentoista aikaan lähdin hiittaamaan iskän kanssa Hepen ja Olivian ratalle, sen jälkeen kipaistiin hakemassa pyykkejä ja poikaystävä lähti töihin - mä lähdin käppäilemään kaupungille ja kotiin tultua tunnin lenkille. Huomaa kuinka syksy pikku hiljaa alkaa näkymään myös luonnossa, oranssia, keltaista ja ruskeaa alkaa ilmestyä joka oksaan! Syksy on kaunista niin kauan kuin on värikästä, lenkkeilijät, nauttikaa! 
Suihkuun, kauppaan, huomisen työ ruokien teko - french fishsoup - hakemaan toi yks töistä ja vihdoinkin sais istahtaa alas tälle päivälle :-) Mä käperrynkin tähän sohvan nurkkaan kullan kainaloon ja löllöillä BB'hen asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti