perjantai 22. elokuuta 2014

 
Jep, tää pipo on jumitauttunut mun päähän lopullisesti. Varmaan jo viides päivä kun pidän tätä, ainoot kerrat ku oon riisunut tän päästä on ollu töissä ja nukkumaan mennessä. Oh, Orange is the new black! .
Tän kuluneen viikon aikana oonkin ollut koti-kotona. Ainaski on tullut heppailtua oikein kunnolla tän viikon aikana! Aamuisin kun on heittänyt siskon aamulta kuudeks töihin, niin hepat on tullu hoidettua jo varhain ja on päässyt jatkaan unia vielä aika kivan tovin! Mut kaiken huippu onse, että mä oon taas alkanu syömään paremmin, ainakin toistaiseksi on sujunut. Aina on niin hirveen turvonnut olo kun syö mitä sattuu eikä pidä minkäänlaista rytmiä. Kesälomallakin tuli syötyä vasta iltapäivällä ja aamupalakin saattoi jäädä väliin, jota mä oon aina pitänyt korkeassa arvossa : D
 
Töihin kello 06.00
Aamupala kl. 07.42 - Kahvia, banaani, rahkaa, mustikoita ja mustikkakeittoa
Lounas kello 11.00 - Salaattia, Avokaadoa, tonnikalaa, vesimelonia, limeä
Välipala kello 13.30 - Nektariini + 3 juuston palaa
Kotiin kello 14.00
päikkärit
Illallinen kello 17.00 - 2 Pinaattiohukaista, raejuustoa, puolukkahilloa
Ratsastamaan ja ajamaan 2 hevosta
Nyt kello 19.03 - Iso kuppi kahvia
Heppojen ruokinta
Kauppaan
Poikaystävälle
iltapalaa - pilttiä ja teetä
suihkuun ja nukkumaan
 
Tältä mun päivä suurin piirtein näyttää, loppu pää on ennustettua mut todennäköisesti se menee noin : D vapaa viikonloppu, sekin viettäen heppojen ja siskon kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti