sunnuntai 14. syyskuuta 2014


Säät ovat sallineet meitä, ainakin tällanen melko sadeton syksy on eniten omaan mieleen! Lämpimät ja aurinkoiset syys-illat on kyllä aivan parhaita! Viime päivinä oon monesti käynyt kotona hevostelemassa ja ratsastelemassa, ja ollaankin jo edistytty uuden ratsu projektin kanssa aika mukavasti.  Tänään illasta nappasin kameran mukaan kävely/venyttely lenkille ja tein reippaasti kävellen sellaisen tunnin pituisen lenkin, ja sen jälkeen keitettiin teetä Joonan kanssa, sekä mä väsäsin myös molemmille smoothiet jääkapin jämistä. 
Mulla on harvoin täysin vapaita viikonloppuja, joten tää viikonlopun oon ottanut todellakin rennosti. Ens viikolla ois suunitelmissa käydä isän kanssa katsomassa mulle uutta autoa, sillä tuo mun vanha ooppeli alkaa vetää viimeisiä hengenvetoja :---D viikonloppuna ois myös tarkoitus lähteä kaupungille syömään siskon ja yhden kaverin kanssa, sekä tietenkin nauttia säästä ulkoillen ja käydä töissä. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti