lauantai 2. marraskuuta 2013

 
Vähän lisää Edinburgh reissu kuvia! en vieläkään oo ehtinyt kaikkia kuvia käymään läpi, että tässä taas muutamia kuvia. Voi että tuolla oli kaunista! ihan tosi, ei oo mitään hienompaa kuin vesi ja vuoret ympärillä <3
Voi että mulla on ollut raskas viikko, pakko myöntää. Tultiin siis kotiin vasta keskiviikkona iltapäivällä, ja mulla oli samalle illalle työvuoro. Kyllä se tuntui aika raskaalta palata töihin tuollaisen viikon jälkeen, plus että pariin yöhön en ollut nukkunut melkeinpä yhtään lentojen ja junamatkojen takia. Eilen mulla oli kaksi koetta samana päivänä, sillä halusin tehdä ne ettei kaikki kokeet kasaannu ensi viikolle, voin ainakin todeta että matematiikka on luonnostaan jo multa huono, etten siitä kokeesta kyllä paljoakaan odota .. terveystiedon kokeeseen ilman lukemista myös, mutta se sentään on paljon loogisempaa kuin matematiikan kuviot. Kuka tyhmä ne on keksinyt?
Eilen olin iltavuorossa taas, ja väkeä oli sitten vaikka millä mitalla sillä tonen kylämme kauppa suljettiin. Porukkaa riitti myös sen takia että tänään on pyhäinpäivä, tai halloween aika kuten muualla maailmassa. Onko kellään tiedossa halloween bileitä? Ite oon lähdössä parin tunnin päästä Turkua kohti junalla poikaystävän luokse, jeij <3 ! Kavereitten kanssa sitten huomenna illalla risteilylle Tukholmaan, Summer Up Cruiselle. Varmasti tulee mahtava ilta! Palataan maanantaina turkuun, ja nukutaan vielä yksi yö siellä ja tiistaina tullaan takaisin kotiin :-) Mukavaa viikonloppua kaikille, nyt mä aion nauttia edes pienen hetken kiirehtimättä mihinkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti