tiistai 5. marraskuuta 2013

Huhu mikä viikonloppu takana päin .. ! pakko myöntää että on laivalla oli hauskaa tyttöjen kanssa, siis sen osan minkä nyt muistaa :D Nää bileristeilyt on aika rankkoja, ja onneksi ei menty tupla-risteilylle, olisin varmaan kuollut jos olisi pitänyt vetää kahden päivän putki. Mähän en edes tykkää ottaa häppää, ja viimeksi kesällä oon ollut ns. päissäni kunnolla. Oon vaan yksinkertaisesti sitä mieltä että ryyppääminen on rahan ja aivosolujen hukkausta ja yleensä ei seuraa kuin paha olo. Ja sen takia myös että oon yrittänyt ylläpitää mun terveellistä elämäntapaa, ja silloin ei saisi alkoholi olla mukana kuvioissa. No, kerran me eletään ja eikai tuo välillä haittaa.
Tänään junamatkalla kotiin puhuttiin mun parhaan ystävän kanssa kaikkea. Mä en oo pitkään aikaan ehtinyt puhua kunnolla läpi asioita, ja nyt kun kerran oli aikaa niin tuntuu ihanan vapauttavalta. Välillä ihminen tarvitsee toisen ihmisen jolle voi puhua ihan mistä vain, tällä tarkoitan että ihan kaikesta. Ei ole väliä mistä, ystävistä, ihmisistä, ruuasta, terveydestä, seksistä, pojista, juomisesta, liikunnasta, tunteista, suruista ja iloista. Jokainen ihminen tarvitsee ainakin yhden parhaan ystävän. Mä ainakin oon todella kiitollinen jumalalle että mulla on sellainen ystävä.
Joo-o, mulla ois huomenna kahdeksalta koulua, joten mun pitäis vissiin laittaa pää tyynyyn pikku hiljaa. Päässä pyörii kyllä tällä hetkellä liian monta ajatusta tulevaisuudesta, että en tiedä tuleeko tuo uni aivan heti .. mä en yleensä pohdi tosi kaukasia asioita, mutta tänään niitä on pohdittu ja mietitty kyllä. Tänään just sanoin Yllille että miltähän mun elämä näyttää viiden vuoden päästä? missä mä olen, kenen kanssa, mitä mä teen? nää on sellasia asioita mitä kukaan ei voi tietää, mutta omaan tulevaisuuteensa pystyy kyllä vaikuttamaan jos haluaa, joissakin määrin siis. ää, mulla ois vielä tällä viikolla kolme esitelmää, ja ensi viikolla ainakin yksi koe. Seuraava jakso onneks alkaa pian, joka on aika tyhjä, ja muistaakseni vain jotain 8-12 viikkotuntia. Elikkä nytten nukkumaan, unta palloon ja herätään huomenna pää vähän selvempänä jos luoja suo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti