keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Aaa, vihdoin mä oon kotona! vaan en kauaa, mulla alkaa työvuoro noin tunnin päästä, huoh. No, jaksaa jaksaa! nuoriahan sitä ollaan, vaikka tällä hetkellä tuntuu että oon ainakin 70-vuotias ..
Eli pitkä yö takana, neljä tuntia lentokoneessa, kuuden tunnin odotus frankfurtissa ja helsinkivantaalla yö, + plus vielä junassa 5 tuntia. Huhhuh sanon mä. Eilen illalla päästiin pikaisesti tsekkaamaan myös frankfurtin keskusta. Mä en itse saanut kyllä paljoakaan irti koko kaupungista sillä mua väsytti jo tuossa vaiheessa niin paljon että kuljin vain kavereitten perässä hiljaa. Kun vihdoin ja viimein päästiin lähtö tarkastuksista läpi niin mä kävin ostamassa kieltämättä ehkä - maailman parasta kanasalaattia, tai ainakin mitä mä oon koskaan syönyt. Tuolloin tuntui kyllä että leijuin pilvissä sillä mun jalat ei tahtonut enää kantaa :D
Postitin tähän nyt vain äkkiä ne kuvat mitkä ensimmäisenä kamerasta bongasin, ajattelin laittaa vielä erillisen postauksen lopuista Edinburghin kuvista myöhemmin tänne blogiin erikseen. Kyllähän mä aika paljon sain shoppailtua uusia juttuja, plus että tuosta kuvasta puuttuu meidän hirveät kasat karkkia ja suklaata ja tuliaiset yms. Kyllähän tuota rahaakin sen verran reissussa meni, ettei nyt ihan heti uudestaan lähdetä ulkomaille! Viikonloppuna oon kuitenkin lähdössä summer up - cruise risteilylle turusta tukholmaan sunnuntaista-maanantaihin. Onks ketään lähdössä mukaan samalle risteilylle? Lähdetään tosiaan jo lauantaina kavereiden kanssa turkuun poikaystävän luokse ja sitten sunnuntaina bilettämään!
Huomenna ois matematiikan koe, luoja mua siunatkoon että pääsen läpi, sillä nyt meikä lähtee töihin ja tulee vasta kotia puoli kymmenen maissa ja silloin mä varmaan nukahdan seisaaltani :D

2 kommenttia:

  1. Että oon kade! Kaikkii hienoja juttuja oot ostanu ja tänäänki ihanat uudet outfitit teillä koulussa!:D Joo oon kateellinen!

    VastaaPoista
  2. hihhii, kiitos kiitos! :) Edinburghissa kyllä kantsii käydä jos vaan tulee tilaisuus!

    VastaaPoista