maanantai 11. marraskuuta 2013


Summer up cruisen facebook sivuille oli sitten vihdoinkin ilmestynyt näitä bile risteily kuvia viime viikolta! mä ainakin repesin näille kuville, ei taidettu olla tuolla hetkellä ihan maan pinnalla, tai ainakaan minä :D Hämäriä muistoja!
aaah, huomenna kouluun kahdeksalta ja pääsen kotiin jo puoli yhdeltätoista <3 ! onneks tää jakso on paljon helpompi vähemmällä määrällä viikkotunteja. Yks ussan kurssi ja suomenkielen suullinen kurssi. Puhumalla läpi, jeij! Sain sentääs tehtyä tänään noi viime jakson täydennys tehtäviä. Huomenna oon aatellut ottaa niskasta ihteäni kiinni ja käydä edes kävelyllä. Luoja musta on tullut laiska, oon kohta kuukauden verran löhöilly kotona ja reissaillu, niin on jäänyt toi liikunta vähemmälle. Sais vaan jotenkin tuon motivaation takaisin ..
Meidän abi matkaa suunitellaan jo kovaa vauhtia, ja eri vaihto ehtoja käydään läpi kovaa vauhtia: noita vaihto ehtoja mitä on jo nyt tullu on Kreikassa eri kohteet, mut vissiin turkin alanyakin on vaihtoehtona (?) mua ite kiehtois tuo Kosin saari, sillä oon jossain lukenu/kuullut et se on vissiin hyvä ja kaunis paikka, ja et siellä on useimmiten tosi lämmin! Kyllä mä nyt ainakin luulen että oon lähdössä mukaan, ainakin nyt tuntuu että haluaisin pois täältä kylmästä suomesta, hrr! Talvessa parasta on kuitenkin joulu, jota mä ainakin ootan joka vuosi ihan tosissani :D ai että mä rakastan piparien ja glögin tuoksua, joulukuusen tuoksua ja ihania kynttilöitä ja hyvää ruokaa! tänä vuonna ollaan aateltu satsata oikein kunnolla siskon kanssa esm. joulukuusen koristeluun, ollaan suuniteltu jo vaikka ja mitä. Pikku joulujakin mennään varmaan viettämään, että niitäkin innolla odottaessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti