sunnuntai 10. marraskuuta 2013


Seka-postausta jälleen kehiin! tänään mä oon liihotellut kotosalla heti aamu tuimasta, herätys soi jo 6.40 ja eiku ylös ja iskän puolesta aamutalliin hoitamaan hevoset. Tänäänhän on isäinpäivä plus mun äidin syntymäpäivä, joten ja tallista tultuamme laitettiin kaffet tippumaan. Mä olin ostanut porukoille Vesa-Matti Loirin konserttiin liput ensi kuulle, ja kai ne tais tykätä kun mamma innostu suunittelemaan jo vaikka mitä :D Sisko olikin ostanut porukoille ihan iki-omat joulukalenterit! meidän porukoilla ei oo sitten ikinä koskaan never ollut joulukalentereita, molemmat rupesivat nauramaan kun isäntä sai jättimäisen salmiakki kalenterin ja mamma sellaisen ison suklaakalenterin suklaapatukoilla ynnä muuta sen sellasella :D eli Hyvää isäinpäivää maailman parhaalle isälle ja paljon onnea äitille <3! Käytiin iltapäivällä mummulla ja vaarillakin pyörähtämässä kahveilla, joten nyt noita kakkuja on kyllä tullu syötyä ihan yökötykseen asti ugh. Toi mun tekemä lohi-voileipä kakku oli kyllä jotain niin taivaallista, mä ihan yllätyin kui hyvää se oli koska en ollut koskaan aikaisemmin voileipäkakkua edes tehnyt!
Mitä ihmettä, me alettiin askartelemaan jo nyt joulukortteja mun siskon kanssa :o jouluun on vielä melkein 1,5 kuukautta, mutta kun meidän perheessä toi korttien laitto postiin venyy aina sen viimeisen päivän viimeisimpiin minuutteihin milloin noi joulu kortit menee sillä halvemmalla hinnalla, niin ajateltiin tänä vuonna aloittaa oikeasti ajoiss :D mä tosiaan tykkään askarella ja oma tekoset kortit on paljon kivempia kun valmiit kaupasta ostetut. Ite tykkään oma tekosista korteista, koska niistä saa sitten muokkailtua just sellasia kun haluaa. Uskon että monet ilahtuu kun saa vähän erinlaisia kortteja postissa jouluksi kuin vain ja ainoastaan noita kaupan euron kortteja.
Mun työkaverilla oli ylimääräisiä lippuja meidän kylän omaan komedia näytelmään, - ja mä nyt aattelin et joo, eipä tässä sunnuntai iltana mitään sen kummempaakaan tekemistä, niin kaipa sen voi käydä katsomassa. Toi näytös oli tosi lystikäs, haah, mä taisin joissain kohdissa revetä nauramaan aika lujaa :D oli myös mukava nähdä tuttuja siinä samalla ja oman kylän asukkaita.  
Huomenna kouluun kahdeksaksi ja päivällä ois kolmen tunnin hyppy tunnit, ja mun pitäis tehdä viime jakson palautus tehtäviä ja lukea torstaina olevaan yhteiskuntaopin kokkeeseen. Mun pää kyllä pyörii taas kaikessa muussa, ei hyvä ei hyvä. Jaksais tsempata vielä pari kuukautta ja sitten oliskin penkkarit! tiedättekö jo kolmoset miksi pukeudutte penkkareilla? tai te jotka ootte ollut abeja niin miksi ootte silloin pukeutunut? :) mulla on kyllä jo yks juttu mielessä, mut saas nähä jos sitten päädyn siihen. Nyt hyvää yötä kaikille, ja hyvää alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti