tiistai 12. marraskuuta 2013



joo-o, päivän piristystä taas :D mä jaksan aina nauraa yhtä paljon Hedbergille vaikka ois kattonu nää videot tsiljoona kertaa :D yks parhaista suomalaisista koomikoista!
Aika rentoo lopettaa tänään jo koulu puoli yhdeltä toista! mä kävin koti matkalla hakemassa huoltoasemalta mun autoon moottori öljyä - voi hemmetti kun oli noloo mennä kassalle sanomaan että tarvitsisin autoon moottori öljyä. Myyjä sitten kävi hakemassa lopulta paikalle itse yhden henkilön korjaamo puolelta opastamaan ton öljyn ostossa, ja kaikki mitä mä osasin sanoa oli että mulla on opel vectra, ja sen että iskä oli käskenyt mun hakea tavallista moottori öljyä, litran pullo ja kaikista halvinta. Joo-o, voit uskoa että myyjä piti mua ihan tyhmänä kun se esitteli ihan innoissaan mulle erilaisia moottori öljyjä siinä ja kyseli kaikkea mihin en edes osannut vastata, ouh gaad. Kannattas varmaan tässä pian opetella vähän enempi tuntemusta noihin autoihin, et mitä öljyjä ja missä kaikki napit ja reiät autossa on .. mä en osaa muuta kuin ajaa .. :D No nyt sitten on moottorissa öljyä, ja auto toimii taas eikä mitkään ylimääräiset valot pala.
Siivottiin porukalla tallit ja heitettiin hepoille heiniä ulos, Inkku ja iskä lähti ajamaan parilla hevosella, ja mä linnoittauduin taas tähän koneen ääreen ja mun pitäis alkaa suunittelemaan tuota skotlanti esitelmää ja lukemaan torstain kokeeseen. Isänpäivä kakun jämiä otin jääkaapista, ja herneet on liossa illan hernekeittoon :---DD eipä suurempia pläänejä tälle illalle, huomenna kokeeseen lukua ja torstaista lähtien neljän päivän työvuoro-putki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti