lauantai 9. marraskuuta 2013

 
 Pitkä tukka vs. lyhyt?
 

Jep, jep, that's the big question. Mä oon jo vähän aikaa funtsinu tota et kumman nyt sitten pitäisin? tällä hetkellähän mulla on lyhyet, tai no, ne on jo kasvanu niin paljon että nää hiukset ovat kuin harakanpesä :D eli kummat käy paremmin, lyhyet vaiko pitkät?
Mä oon kyselly ihmisiltä että mitä mieltä ne on, mutta useimmilta tulee se tavallisin vastaus: mitä mieltä sä ite oot? joo, tota, mähän just sen takia kysyn kun en itse osaa tästä asiasta päättää :D mä tykkään kummastakin, nyt kun mulla on lyhyet, niin kattelen vanhoja kuvia et voi vitsi, mulla oli niin ihanat pitkät hiukset, mutta sitten taas kun on ne pitkät niin se on aina tiellä. Nää lyhkäset on siitä hyvät ettei näitä saa muokkailtua muutaku yhen näköseks plus että nää on hieman naisellisemmat. Mun kasvot on muutenkin pyöreet kuin vauvalla, niin lyhyt tukka imartelee ehkäpä enempi mua sitten.
Mitä mun hiusten väriin tulee, niin musta on aina ollu kyllä mun väri :D mulla on nyt viimeset viis vuotta ollut tummat hiukset, oon joskus kersana värjänny itteni blondiksi ja jopa punaletiks, jotka oli ihan kauheita sotkuja, voi luoja :D mun luonnollinen väri onse tylsä maantieharmaa, jooo eii. Black is awesome. Nyt täytyypi lähtiä saunomaan, huomenna on isäinpäivä plus mammelin synttärit että tänään ollaan väänetty kakkuja ihan urakalla mummolaan että meille kotiin. Maanantaina alkaa uus ihana jakso koulussa, ainoastaan 8 viikko tuntia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti