keskiviikko 6. marraskuuta 2013


 
Mä eilen kuljeskelin turussa vähän kaupungilla, ja eksyin sitten sokokseen. Mä jäin kattelemaan kosmetiikka juttuja ja munhan on jo aika kauan pitänyt ostaa uus ripsiväri sillä mulla on tällä hetkellä kolme vanhaa jo aika kuivunutta ripsaria tuolla meikkipussissa, joten uudelle tulee kyllä käyttöä :D päätin ostaa Isodoran ripsarin, sillä mulla on jo aiemmin kerran ollut Isadoralta yks ripsari, ja se on ollu kyllä yks mun lemppareista! päätin nyt kuitenkin ottaa toisen ripsivärin samalta tuotemerkiltä, ja ihan hyvää toikin oli. Isodoran ripsarit ei onneks oo liian sottasia, kuten esimerkiksi jotkut Rimmelin ripsivärit, joissa harjat ovat kuin yksi paksu ripsiväri aine klöntti ja sotkee koko silmän. Isadoran ripsarit on vähän kalliimpiakin, toi nyt maksoi vain sen 13,5 euroa, mutta edellisestä pulitettiin 20 euroa.
Mä löysin sitten kuitenkin muuta (joo, ainahan se menee silleen että ostaa jotain muuta kuin mitä oikeasti piti .. ) oon kauan jo harkinnut ostavani jonkinlaista kuiva shampoota, ja tuolla sokoksella ois kyllä ollut valinnan varaa, joten pakko mun oli vain yks hyllystä sitten ottaa sillä eikö kaikki kuivashampoot periaatteessa oo ihan samoja? :D siis kun en oo aiemmin kokeillut mikä on paras, niin eipä voi tietää, niin päädyin sitten tuollaiseen söpön pinkkiin pulloon, Klippoteket. Oon muistaakseni nähny tuon jossain lehdessäkin, että saas nähdä millasta toikin sitten on. Pullon hinta oli vähän päälle 4 euroa.
Sen lisäks mä ostin voidemaista poskipunaa (olin ihan et wtf, onks tällastakin?) ja sitten nappasin hyllystä vielä raikkaan vaalean pinkin värisen huulipunan ja luomiväri siveltimen. Tulipas taas vähän täyttöä mun meikki pussiin, sillä mä ite oon aika köyhä meikkien suhteen jos vertaa esm. mun siskoon jolla on kokonainen kori täynnä kaikenlaisia meikkejä ja sun muuta kosmetiikkaa :D Mä en nyt ihan joka päivä enään oo jaksanut panostaa ns. 'arkimeikkiin' silloin kun vaan meen kouluun, mutta töihin nyt täytyy laittaa vähän ripsaria ja puuteria, etten oo ihan nuupahtanee näköinen! Mun oma iho on kyllä tosi hyvä kuntonen siihen nähden millainen mun iho oli nuorempana, noin 10-vuotiaasta ja etehen päin. Vasta nyt pari vuotta mun iho on alkanut parantua aknesta ja kaikista finneistä, mutta luulen sen johtuvan kyllä erinlaisesta elämäntavasta ja kun nykyään enempi osaa huolehtia hygieeniastaan. Kuolen jos en pääse vähintään joka toinen päivä suihkuun, okei, no ehkä kolmen! :D

2 kommenttia: