maanantai 25. marraskuuta 2013

 
 
Pika pika päivitys, tässä mun päivä kuvina. vaan että nyt illasta oltiin sitten Janitan luona kaveri porukalla. Hauskaa oli, vedettiin litra jäätelöä ja suklaata tähän maantain masennukseen :D Huomenna oon sitten oikeasti päättänyt olematta syömättä mitään makeaa - ihan oikeasti, ei herran jumala mun kanssa. Plus että huomenna mun iki-ihana Sony Xperia lähteekin huoltoon, elikkä mä joudun olemaan kaks kolme viikkoa ilman mun puhelinta! :x yäääääh, mä joka oon liian addiktoitunut tuohon kapistukseen varmaan tulee saamaan hermo romahduksen .. terapiaa.
Nyt pika pikaa suihkuun ja sitten nukkumaan. Huomenna näkee Hannaa pitkästä aikaa ja illalla voisi keksiä jotain hyödyllistä tekemistä, esimerkiksi vaikka käydä kävelyllä. Sain btw lainaan monesti mulle suositellun kirjan Fifty Shades of Grey, mikä kuulemma on hyvä! Pitääpi alkaa tässä joku ilta lukemaan sitä, mutta nyt pää tyynyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti