sunnuntai 24. marraskuuta 2013

 
Heipparallaa! en oo koko viikonloppuna sitten päivitellyt taas yhtään, on ollut menoa vähän joka suuntaan taas vaihteeks. Perjantaina mun iltavuoro venyi pikkasen yli tunnilla, siitä sitten kotiin nukkumaan ja seuraavana aamuna pika pikaa tallille laittamaan hepparaiset ulos ja taas lähtö kymmeneksi töihin. Venyi toi meidän lauantainkin vuoro näyttäessä uudelle työntekijälle kaupan sulkemista ja ilta jutut mitkä täytyy tehdä ennen kun laitetaan puoti kiinni. Hauskaa opettaa toista koska muistan vieläkin millaista ensimmäiset päivät töissä oli, en osannut sitten yhtikäs mitään ja koko ajan soitin apua :'D
Eilen töitten jälkeen me oltiin kuitenkin sovittu Joonan kanssa että ollaan ilta kahestaan, tehdään tortilloita ja katotaan leffoja. Mahat täynnä ruokaa ja koko perheen lasten piiretty - pelastettu lauantai ilta <3! ollaan me oikeastaan aika lapsellisia Joonan kanssa, nauretaan kuin jotkut pöpit lasten leffoille, mut minkäs mahtaa että ne on niin siistei!
Tänään ei sitten ole mitään sen ihmeellisempää tapahtunutkaan, tulin kotiin ja laitettiin talli ja tässä mä oon taas löllöilly kuunnellen musiikkia ja katsoen pari tuntia moderni perhettä. Mulla ois vielä tekemättä ussan palautus tehtävä huomiselle, jee! mä en tajuu kui tää aika menee aina niin hiton nopeesti? ei pitäis aina ajatella 'kyllä mä ehin..' paskan marjat.
Huomenna käymään illalla moikkaan Janitaa pitkästä aikaa, tiistaina näkee Hannaa taas pitkästä aikaa ja keskiviikkona töihin ja Torstaina kaupungille Joonan kanssa. Tässä taitaakin olla mun tulevan viikon pläänit, et silleen. Ei ainakaan oo tekemisen puutetta jos multa kysytään :D Varmaan ois parasta painaa pää tyynyyn ja laittaa simmut kiinni että jaksaa aamulla herätä kouluun. Öitä kaikille!
 
'Oot just täydellinen tuollasena, älä koskaan muutu.'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti