perjantai 29. marraskuuta 2013

 
No vihdoinkin mä ehdin tännekkin heittää vähän kuulumisia! Mä pääsin töistä tänään yhdeksän jälkeen, joten mua jo tässä vaiheessa koulupäivän ja työpäivän rankan duunin jälkeen väsyttää aika lailla. Tuntuu että oon koko päivän puurtanut kuin hullu, töissäkin ahersin koko ajan jotakin, enkä näppäilly mun puhelinta sillä sehän lähti jo aikaisemmin viikolla huoltoon. Huono juttu tässä nyt vaan on se, että Postissa on vissiin lakko, joten mun puhelin on voinut jumittautua jonnekkin paketti kasan alle ennen kuin se edes pääse korjattavaksi, ouh gaad. Mä kuolen tuon vanhan Sony ericssonin kanssa, siinä on näppäimet eikä facebookkia! + mut voin vaan todeta etten oo vilkaissut mun puhelinta enään yhtä useasti koska tiedän ettei ihmiset pommita mua koska multa uupuu sovellukset kuten whassup :D
Hei ihmiset, sunnuntaina on jo ensimmäinen joulukuuta! voitteko tajuta? siis mä oon ite niin kikseissä tästä asiasta että on pian joulu, jee :-) Mä oon vasta puolelle porukalle hankkinut lahjat, mutta kyllä se siitä. Tota palkka päivää mä tässä lähinnä oottelenkin, niin sitten oiskin sitä rahaa millä ostaa vähän joululahjoja. Mä en tiedä teistä muista, mutta mä ite oon kauheesti miettinyt että mitä mä kaikille ostan, ja oon ihan fiilareissa antamassa lahjoja, en saamassa, tää on hullua ja jännää, mut ekaa kertaa elämässäni tuntuu ehkä kivemmalta antaa muille. Inkku oli eilen illalla väsännyt kasaan tuollaiset ihanat tonttu tikapuut ja köynnystänyt tuollaiset ihanat valot niitten ympärille. Mä eilen kotiin tultuani kysyin että mistä te tuon ostitte, niin mä en ees ensiksi käsittänyt että inkku noi oli sillä välin askarellut kun mä olin Joonalla. Tosi hieno! Meillä on kotona nyt leivottu pikku joulujen kunniaksi torttuja, ja leivottu piparkakku taikina ja pistetty kylmään huomista varten, sillä me aiotaan tänä vuonna tehdä ihan oma piparkakkutalo omilla muoteilla. Siitä voi tulla aika jännää, sillä ollaan viimeks penskana tehty pipari talo, ja silloinkin autettiin vain syömisessä :D Onkos muut tekemässä piparkakkutaloja, vai miten te fiilistelette pikkujoulua?
Mulla näyttää olevan jouluun asti aika paljon työvuoroja, ja oon jopa aattona töissä. Kivaa kun on töitä, mutta välillä joutuu miettimään että miten sitä ehtii nähdä kavereita, ja viettää myös aikaa kotona Inkun ja mamman ja pappan kanssa, huoh. Toivottavasti joulun jälkeen 'vähän' rauhoittuis, mutta kyllähän mulle raha kelpaa, eihän siinä, helopottaa se elämää tosi paljon. Varsinkin meidän perhettä, en oo nimittäin syntynyt kulta lusikka perseessä.
Ja joo, muuten, aattelin nyt ihan virallisesti ilmoittaa että mä seurustelen! Kyseessä on yks Joona, josta varmasti tuun kertomaan lisää myöhemmin, ja jos meistä vielä joskus sais yhteiskuvan tai jotain niin laitan tänne. Virallistettiin meidän suhde tässä aiemmin viikolla vaihtamalla statukset parisuhteessa fb'iin. Nojoo, oonhan mä vähän onnellinen, ja ehkä hieman pöllähtänyt päästäni, hahaa, mut elämä hymyilee, mulla on taas yks ihana uusi ihminen mun elämässä, perhe, ystäviä ja työpaikka, ja koulussakin menee suht rauhallisesti ja joulu on tulossa. Mä sanoisin että joulun aika on ihmisen parasta aikaa! Hyvää yötä, mä kömmin nytten peiton alle, kello on jo lähemmäs puolen yön ja aamulla töihin 10.15!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti