torstai 21. marraskuuta 2013



Moi! Heti kun heräsin kipusin alakertaan aamupalalle, ja iskä oli aamulla jo sytyttämässä keittiön takkaan tulta. Ei aamu ois varmaan paremmin voinut alkaa kuin lämmin takkatuli ja kupillinen kuumaa höyryävää kahvia <3 aamupalan syötyäni menin laittamaan auton käyntiin ja rapaamaan lasit ja juoksin hakemaan kameran yläkerrasta pika pikaa sillä ulkona oli aivan mielettömän ihana pakkas aamu! Meillä asteita näytti olevan -8 astetta, ja koko maa oli kevyesti jäätynyt. Jee! Siis ite oon kauhea vilukissa, mutta kylmät aamut meinaa mulle sitä et joulu lähestyy ja ehkä me saadaan suomeen muuallekkin lunta kuin vain lappiin. Ihanaa kun kaikkialla oli valkoista. Mä muuten tykkään talvesta ja näin, paitsi että mä kirjaimellisesti vihaan sitä kun auton lasit ovat aamulla jäässä ja pitäisi lähteä kouluun. Kuka muu on innoissaan pakkasesta!?
Tänään pitäisi käydä tekemässä lyhyt työvuoro iltapäivällä, mutta koska oon nyt jo kotona ja koulu loppui puoli yhdeltätoista, niin aikomus ois lähteä tallille ja sen jälkeen duunata itselleni jotain syötävää. Huomenna mä sitten käyn koulun jälkeen leikkaamassa mun hiukset - vihdoinkin! tänäänkin lätkäsin pipon päähän aamulla kouluun koska tähän fledaan ei sitten saa minkäänlaista kuria. Viikonlopun pläänit nyt on se että Perjantaina ja Lauantaina töihin, ja lauantai iltana kokkolaan. Tortilla ja leffa ilta it is!
Mä oon tässä pähkäilly et miks laiffi on niin useesti hankalaa? siis jos toisella ihmisellä menee hyvin, itsellä huonosti, tai kun itsellä menee loistavasti niin toinen on surullinen. Miksei kaikki vois vaan olla hyvin välillä? Meinaan että koko ajan on jollakin ystävällä huolia ja murheita, ja sitten välillä on toisinpäin. Life is more difficult than excepted.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti