tiistai 19. marraskuuta 2013

 
.. Ja tosi sateinen tiistai ilta. Hyi että nää sade päivät on kolkkoja, ulkona on kylmää ja märkää! Mutta sitten onse lämmin tupa ja saa sytytellä paljon kynttilöitä ja käpertyä sohvan nurkkaan kirjoittelemaan esimerkiksi blogia, aivan niinkuin minä! Lettu koiramme sitten päätti että aivan välttämättä haluaa keittiön takka tulen ääreen kuivattelemaan viltille - ja kylläpä neiti nauttii :----) ei kaikki koiratkaan pidä sadepäivistä, hrr!
ööö, päässä pyörii kaikkee jännää tälläkin hetkellä, mutta mulla on kauhea väsy :D oli täyttä tuskaa herätä tänä aamuna kahdeksalta kouluun, ei meinannut silmät pysyä auki tunnilla, voi huhheijaa ja haukotus. Pääsin kotiin jo kyllä puoli yhdeltätoista, että kun päästiin kotiin, niin suoraan omaan sänkyyn ottamaan parin tunnin päikkärit kunnes alkoi viesti pommitukset ja pian kello olikin niin paljon että piti lähteä käymään tallilla ja sitten töihin. Ihan jees noi kolmen tunnin työpäivät, ainakin keskellä viikkoa, että on ihan kiva lopettaa jo aikaisemmin. Hitsii, mä tänään aiemmin lupasin itselleni että tämä päivä on ilman sokeria - ei mitään makeaa. Joo-o, en oo sortunut, mutta työpaikan jääkaappiin oli ilmestynyt juustokakku koska pomo täyttää tänään vuosia, hitsii kun näytti hyvältä :D sitä tuskin on jäljellä enään torstaina, mutta ainakin oon ylpeä ittestäni että vastustin kiusausta. Kolmen viikon ajan oon varmaan joka päivä syönyt jotain makee :x
Porukat lähti kaustiselle raveihin, siskon kanssa odotellaan että Sherlock Holmes alkais neloselta, ja sitten varmaan katsotaan muutama jakso Moderni Perhettä - varmaan paras sarja ikinä! oon ainakin ite jäänyt koukkuun, koska se on niin ihana ja hauska!
Varasin itselleni kampaajalle ajan perjantaiksi, jes! tää mun aivan liian pitkä fleda saa kyytiä. Ajattelin leikata nämä hiukset taas uudestaan lyhyiksi, aivan niinkuin viime kerralla. Nää on muutenkin jo niin paksut ettei mitkään möhnät enään pidä niitä paikoillaan vaan ne sitten päivän mittaan lässähtää. Jatketaan nyt siskon kanssa tätä koti iltaa ja aikaisin nukkumaan :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti