torstai 14. marraskuuta 2013

 
Mä oikeasti pohdin mitä mä tänä vuonna toivoisin joululahjaksi, enkä mä ihan oikeasti keksinyt mitään mikä asia olisi ihan pakko saada. Monet toivoo just jotain uusia läppäreitä, puhelimia ja ipädejä, mutta en mä mun mielestä tarvitse mitään niistä. Siskon kanssa on yhteinen hyvä aika uusi läppäri ja ton mun phonen hankin kesällä ettei sitäkään tarvitse uusia. Joo, kun mä nyt sitten ajattelin tehdä tällaisen lahja-toive postauksen, niin sainhan mä sivun täyteen kaikkea tarpeellista :D toi adidaksen laukku ja hupparit ois kyllä tosi ihanat, ja niille tulis varmasti käyttöä. Ton gym stick hularenkaan mä oon jo kauan itselleni ajatellut ostaa, koska ton hintahan on ainoastaan siinä 15 euron kiepeillä, mutta se on sitten aina jäänyt ostamatta murr. Lahjakortit on aina kivoja - saapa sitten itse ostaa mitä haluaa! Kokkikirjat ja kynttilät ja toi kiva pussilakana setti jotexilta ois joululahjoja mun mieleen, ja kun mähän tykkään kokkailla ja kokeilla kaikkea uutta. Kynttilöitä meillä poltetaan aika paljon kotona, varsinkin pimeän ajan vuodesta. Ja joo hei, toi vedenkeitin ois aika kätevä, säälittävää että keitän teeveden aina kattilassa :'D kukaan muu ei meidän perheessä oo ymmärtänyt ton vempaimen tarvitsevuutta .. Mut tosiaan, tossa tontuille ja pukille vinkkiä et mistä meikäläinen ilahtuis!
Mutta tosiaan, joulu on kuukauden päästä, ja mä hermoilen lahja kriisissä. Mitä ostaa porukoille ja kavereille? Onneks mä eilen sain jo hankittua kaksi lahjaa kun käytiin siskon kanssa kaupungilla. Mä inhoon sitä että lahjojen osto jää viimeiseen viikkoon ja just paria päivää ennen joulua saa hankittua kaikille jotain. Tänä vuonna oon ajatellut olevani lahjojen kanssa ajoissa - joulukuun alkuun pitää kaikille olla jo tiedossa lahjat :D höpötystä joulusta, mutta jouluna on kiva saada lahjoja ja myös antaa niitä muille.
Alkais vaihtamaan vaatteita ja lähtisi töihin, onneks ei oo kuin kolmen tunnin työvuoro tänään, can't believe it! huomenna sama juttu ja illalla ois tiedossa treffit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti