lauantai 16. marraskuuta 2013


Heippa hei taas kaikille! mä tänään töitten jälkeen väänsin kotona tomaattikeittoa ja siihen krutonkeja, ahh nam! hieman tuli ehkä hieman suolasta, haah, mutta vannon et se oli silti ihan hyvää! 
Mulla oli eilen yks parhaimmista illoista pitkään aikaan. En edes muista milloin viimeksi mä olisin ollut noin onnellinen ja rento omana itsenäni, awesome. Tästä aiheesta en kuitenkaan vielä kerro enempää, hys hys. Mä oon koko päivän hymyillyt kuin joku ihan tollo, yks kakara alkoi nauramaan kun kuuli mun hyräilevän juuri silloin tulevaa kappaletta radiosta, luoja noloo! :D
oih että mua vähän väsyttää! tuli nukuttua viime yönä vajaat kolme tuntia ennen kuin piti nousta ylös ja lähteä töihin. Mun lauantai työvuorot piteni parilla tunnilla, nykyään ne sitten onkin 10.15-18.15. Tää päivä meni kyllä tosi nopeasti, ihana päivä työkavereitten kanssa ja asiakkaitten ja tuttujen. Mä oon varmaan onnekkain nuori joka sai näin hyvän ensimmäisen työpaikan!
 Mulla ois tässä vielä tekemättä maanantain esitelmä äikälle :x Eno lähti Norjaan töihin, ja jätti meillä käydessään tänne sen oman läppärin. Eli tää tarkoittaa siis että mulla on ihan iki-oma läppäri niin kauan kuin eno on poissa suomesta, meanie :D ei haittaa vaikka ei ihan heti tuliskaan hakemaan konetta takaisin .. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti