tiistai 8. lokakuuta 2013

 
Seka-kuva postaus, no hällä väliä! Mun viime päivät on koostunut ihan koti-oloista, oon nauttinu syksystä ja löhöilly peiton alla katsoen Moderni perhettä. Syksy on kyllä sitten ihanaa aikaa, ei haittaa vaikka onkin kylmä ja sateinen sillä illat kotona ovat ihania juoden teetä ja löllöilen. :D Mites te lukijat, mistä nautitte eniten syksyssä? mä jaksan fiilistllä syksyä vaikka millä mitalla!
Mä ostin tänään tuon aivan ihanan softshell takin! Limen-vihreä, ja hintaa ainoastaan 29,95€ ! Rakastuin tuohon väriin heti, ja nyt mun aiemmin ostamani pipo natsaa aika kivasti tuohon takkiin! Oli pakko tehdä tuollainen hankinta sillä Skotlannissa luultavasti tulee satamaan suurimmaksi osaksi ajastamme siellä. 
Tämän viikon uudet maut olivat uusi Mansikka cupcake TEE. Mun makuun toi on hyvän makuinen, ei liian kitkerä vaan melko mieto vihreäki teeksi. Mä päätin ostaa tuota luettuani muutamasta blogista vinkkailua että tuo saattaisi olla hyvääkin! Ja olihan se :-) vielä ois aatteissa ostaa Mustikka muffinsi - teetä myös Liptonilta. Ja plus plus, löysin Jenkin uuden piparmintun makuista purkkaa - AHH, PARAS PURKKA IKINÄ? toi menee ihan karkista, ja oon mussuttanu purkkaa pitkin päivää :D Iltapäivällä kävin juoksemassa pienen lenkin, ja ajattelin huomenna tehdä kyllä pitemmän harjoituksen. Juoksemisen jälkeen on aivan ihana olo, mutta tulee aina tosi nälkä, haha. Porukoille loihdin pinaatti-lohi-pastaa päivälliseksi kera vokattujen vihannesten. Kaikki tykkäs, kumma kyllä vaikka yleensä nirsoilevat.
Enpä nyt keksi mitään sen järkevämpää kirjoitettavaa tänään. Porukalla katsotaan teeveestä koko suomi leipoo ohjelmaa ja sen jälkeen alkaakin Sherlock Holmes<3! teevee nörtti, tiedän tiedän. Tätä se syksy teettää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti