perjantai 4. lokakuuta 2013

 
ONNEKSI OLKOON MUN MAAILMAN PARHAALLE ISILLE<3! kuluihan taas se vuosi että iskällä tulee lisää numeroita, mutta vanhempi on aina viisaampi, eiks totta? :D Lupauduttiin tänä aamuna tehdä Inkun kanssa aamutalli, ja järjestettiin Inkun kanssa aamulla kakkukahvit synttäri sankarille. Tosta pöydästä tuli meidän mielestä aika korea, että mä tykkään noista (vaahteran?) lehdistä. Syksyllä on muutenkin kiva laittaa kynttilöitä palamaan. Ja toi kakku, ahh! siis joo tiedän, mun piti hillitä itseni, mutta olihan tota pakko ottaa enemmän kuin yksi pala! Itsetehty suklaapohja tuorejuustolla ja hedelmillä, ja päälle vielä iskän lemppareita eli lakereita! tosi hyvää. Oli meillä onneksi hedelmiä ja croisanttejakin, että nyt sitten jaksaa pitkälle ilta-päivään. Iskälle oltiin keksitty ostaa JumpSuitti, eiku mitä? sellainen Zipperall-asu/haalari, ja nyt oon kyllä niiiiin kade! mulla oli se kokeilussa, ja ai että se oli mukava! voisin hyvinkin kuvitella itseni siinä löllöilemässä :D Iskä vähän nauro kun sai sen, mutta veti sen kyllä päälleen heti tuossa aamulla. Inkku oli tikannut villasukat ja kävin eilen alkosta hakemassa Baileys-likööriä pullon. Ja tottakai, niin kuin aiemmpinakin vuosina, tuo perus laku pussi, se on ihan must. Iskä on aina ollut ihan hulluna lakeriin :D
Mulla on tosiaan tänään pitkästä aikaa töitä, jee! tavallaan on ollut jo ikävä omaa työpaikkaa koska olinhan mä kesällä siellä joka päivä noin 4 tai 5 päivää viikossa. Kolme seuraavaa viikonloppua oonkin töissä ennen kun lähdetään Edinburghiin ja laivalle. Illalla oon aatellut käväistä lenkillä ja rentoutua oikein kunnolla. Aattelin ottaa vielä pienet unet ennen kun lähden töihin, nati nati!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti