keskiviikko 16. lokakuuta 2013

 
 
Niinkuin mä jo tossa eilen sanoin niin pidin kavereille illanistujaiset. Kyllä mun tekemä ruoka vissiin maistui kaikille kun vieraat ottivat lisää :D Toi appelsiini suklaa vaahto - jälkkäri oli kyllä todellinen succée. Katottiin sitten illan päätteeksi vielä leffa ja mässättiin kilo irtokarkkia, kiva ilta oli! Simon oli tehnyt meille muille tuollaiset Halloween haamut, jotka oli täytetty karkeilla. Aika söpöjä <3 :3
Mua väsytti tänään koulussa ihan valtavasti, ja mä manasin koulun varmaan sata kertaa tänään mun ystävillle että niillä ois kohta mennyt hermot jos koulu ei ois loppunut :D kun mä pääsin kotiin, söin KOLME lautasellista mannapuuroa ja siihen vadelmahilloa (oikeesti, mä en tiedä mitään parempaa ruokaa näin kylmällä ilmalla) ja otin parin tunnin päikkärit ennen kun nousin ja lähdin juoksemaan. Tossa vähän aikaa sitten laitettiin talli kuntoon, ja nyt mun pitäisi duunata valmiiksi pari kotitehtävää, ja sen jälkeen saunaan ja nukkumaan. Tuota univelkaa on kertynyt taas syyslomalla, niin tuntuu et mä oon joku kävelevä zombi.
Viikko eteenpäin ja tähän aikaan me tepastellaan edinburghin katuja :D käytiin tänään vaihtamassa käteistä euroista britannian puntaan. Noi punnat on ihan outoja kun on tottunut euroon, hah! Kuppi kaakaota, takassa tuli, ja mun syysilta on täydellinen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti