perjantai 18. lokakuuta 2013


Hohhooijaa, loppu viikosta tuntuu aina että voimat loppuu. Tää viikko on taas ollu ihan täynnä tekemistä, pakko sanoo että sitä 'omaa aikaa' ei ole ollut kyllä juuri yhtään. Tekemistä on riittänyt aamusta iltaan. Eilen mä olin iltavuorossa, tänään nyt oli vapaa perjantai, mutta seuraavat kolme päivää olen töissä. En valita, pidän mun työpaikasta!
Perhana vie, pitikö ton lumen jo nyt tulla? :D juuri nyt kun mulla oikeasti ei ole varaa ostaa mun rakkaaseen ooppeliin talvirenkaita, vaan mun pitäisi säästää kaikki rahat edinburghiin, huoh .. jospa toi isi pappa kuskais meitä kouluun ja töihin vielä parin päivän ajan, ja kattois sitten loman jälkeen autoon renkaita :D tänään oli kyllä niin ihanan 'jouluiset' maisemat, että tuli ihan sellanen et jess, kohta on joulu <3 Joulu on mun mielestä kaikista ihanin juhlapyhä! Tänä vuonna mä oon muutes luvannut ostaa itselleni ihanan joulukalenterin (joo, oon kersa?) jonkun sellaisen ison kinder kalenterin yms. :D Oon aina ostanut niitä euron nappi suklaa kalentereita, et tänä vuonna haluan jonkun speciaalin. Kohta saa ruveta suunitelemaan joululahjojakin kaikille, huhu. Onneks jouluun on vielä pari kuukautta aikaa niin ehtiihän sitä tässä vielä. Nyt saunaan ja nukkumaan, toivotaan huomiselle hyvää säätä, et jospa pekka pouta sois mulle hyvän lenkkeily sään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti