perjantai 13. syyskuuta 2013

 
Heippa taas! aika hyvä kuvapostaus taas, lenkki kuteet ja protsku juomat, ja sitten heti toisessa kuvassa mättöä enempi kuin ois sallittu :D hah, mä en todellakaan luovu mun perjantai herkuttelusta! Kaikki muut päivät voi elää paastossa makean suhteen, mutta perjantai merkitsee viikonloppua, hyvää ruokaa ja omaa aikaa :) viikonloppuisin kuulu tehdä just niinkuin iste haluaa. Mulla on taas jokin ongelma näitten kuvien lataamisessa, tai kuvakoon kanssa! osaako kukaan auttaa, että miksei kuvien ladattua tektsipohjalle kaikkia kuvia saa iso kokoiseksi? ensimmäiset kaksi kuvaa saan, loput eivät ns. mahdu. Missä ongelma? jos joku ihana sielu osaa antaa neuvon, niin kertokaa :-)
Aamupäivällä hyppy tunnilla piipahdettiin kaupungissa mutka hakemassa mun ja mun siskon uudet passit. Tää alkaa nyt vasta tuntumaan todelta että me ollaan oikeasti ensi kuussa lähdössä ensimmäistä kertaa ulkomaille! Ens viikolla aiotaan varata hostelli sekä junaliput, ettei niitä kustannuksia sitten enään tarvitse miettiä. On kyllä kuitenkin vielä tänään pakko lähteä uudelleen käymään kaupungilla, sillä mä tarvitsen villapaidan. Mä kun luulin että mulla on noita vaatteita niin että pärjään, mutta ehei. Missä mulla ois lämmin paksu villapaita kylmiinn syysiltoihin? ei missään. Koko kaappi pursuaa ainoastaan kesävaatteita, toppeja, hameita ja housuja. Ja sitten mun pitää hankkia tarjotin yo-kirjoituksiin!
JA ARVATKAAPA MITÄ? mä sain täydet 90 PISTETTÄ suomen kuuluinymmärtämis osuudesta. Voitteko uskoa? mä en ainakaan! siis olin ihan äimänä kun opettaja paljasti tulokset mulle, happyyy biatch. Pitää nyt tsempata kirjallisessa osuudessa ens perjantaina :-) Mulla on nyt nälkä, uunissa on muhimassa täytettyjä kesäkurpitsoja välimeren täytteellä ja valtava lohi sitruuna viipaileitten kera. Nam nam! Hyvää viikonloppua kaikille, just relax dudes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti