lauantai 14. syyskuuta 2013



 
Aamupäivee! Tuli sitten töllättyä telsaa eilen melko myöhään, innostuttiin Inkun kanssa katsomaan kaksi leffaa putkeen. No, harvemmin mä ainakaan telkkaria katson! Mä hankin Netflix tilin Inkulle, joten sieltähn löytyy nyt vaikka mitä. Tuli nukuttua vähän pitempään tänään, ja kohta saankin lähteä töihin :-)
Mä eilisessä postauksessa jo ilmoitinkin käyväni kaupungilla, ja löysinkin sieltä ne mitä tarvitsin. Nyt sitten eilen ostin sen 'villapaidan' mut hah, eihän tuo oikein mikään villapaita ole jos katsotaan että sehän on tuollanen ns. verkkopaita :D noei, mutta ihastuin tuohon vihreään, syksyn sävy ja mielestäni käy aikapa hyvin mun tummiin hiuksiin. Sitten tuollanen ohut pipo kylmiin syysiltoihin ja varsinkin lenkkeily iltoihin. Toi on hyvä kun on melko piukka, ettei valu silmille kun juoksee. Sitten ihan perus alkkareita tarvii aina :D Yo-kirjoituksiin hankin tuon valkoisen tarjottimen. Koska mä en kotona muulloin käytä tarjottimia, ajattelin ostaa tuollasen hieman siistimmän puisen, sopii sitten vaikka sisustukseen laittamalla kynttilöitä yms. tarjottimen päälle. Kekselijäs kun olen.  Mutta nyt alkoi mun säästäminen! ihan tosi, Edinburghiin on säästettävä rahaa sillä siellä pitää shoppailla ja ostaa tuliaisia. Oon niin huono säästämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti