maanantai 28. huhtikuuta 2014


Nonii, siitä on taas vierähtäny muutama päivä kun viimeksi tänne oon kuulumisia vaihtanut viimeksi. Tää meidän kone on ollut niin ahkerassa käytössä toisella sukupuolella, ettei netflixin takia oo paljon omia juttuja ehtinytkään tsekata muuta kuin oman mobilen kautta. Tää yks nukahtaa varmaan kohta tuohon mun selän toiselle puolen, onhan jo niin myöhä ja toi kortin pelaaminen pisti väsyttämään koska se tosiaan vaati keskitymmistä ihan todella paljon. Ainakaan mua ei tänään rökitetty kuus nolla! 
Elikkäs pieni yhteen veto siitä mitä täällä on tapahtunut, sää on siis ollut mitä mahtavin, ja käytiin yks ilta kokeilemassa kullan 'rullalautaa?' :-D hienostihan sillä rullaili, ja mä sain osakseni näppiä kivoja vauhti-kuvia! Mä tuskin itse tuun koskaan astumaan laudan päälle, se nyt ois aivan hulvatonta jos vetäisin perseen ruville ja polvet auki. Ja suojiin ynnä muuta sen sellaseen en alennu :--D Pidettiin tuossa lauantaina niin kovin hienostunut juusto ja viini ilta, pullo punaviiniä, tuoretta patonkia ja erilaisia juustoja plus tietenkin mansikat ja viinirypäleet, nam! Valittiin katsottavaks melko uus, viime vuonna ilmestynyt man of steel leffa, aika hyvä, sillä mä en itse kovin super sankari elokuvista oo koskaan välittänyt, mut onneks siinä oli myös naisille suunnattua ja toivottua draamaa mukana juonessa. 
Mä oon myös töitten ja muitten asioitten ohella ehtinyt hieman myös heppailla, että tossa edellis päivänä piiphadin koti kotona ajamassa Spookin siskon kanssa. Olihan se jännää et mahtaakohan kärryn ratas kestää sen vaivaiset viisi kilsaa takaisin kotiin sillä rengas kulki kyllä vain ja ainoastaan vanteilla. Vois ens kerralla lähtiessä tarkistaa ton että onkos rattaissa varmasti ilmaa. Ooppelinikin sai vihdoinkin alleen kesä renkaat, jiihaa <3 saipa taas yhden asian pois päivä järjestyksestä, pois vaivaamasta mieltä. Tässä ois vielä pari isoa ongelmaa, täytyis löytää se yks ja ainut täydellinen valmistujais mekko, hankkia myssy ja lyyra ja miettiä kaikkea muuta senkin ohella. Tuntuu vain siltä että kaikki muu vie sen kaiken ajan näiltä valmistujaisilta. Keskiviikkona on Vappu, ja ihan pian sitä seuraakin äitienpäivä jne. Onse kumma kui tääkin kuukausi on sujahtanut ihan hullun nopeasti, tai oikeastaan koko viimeinen puoli vuotta. 
Vierestä alkaa kuulumaan aika mukava pieni tuhina, joten paras että mäkin painan pääni omaan tyynyyn. Hyvät vaput kaikille tasapuolisesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti