sunnuntai 13. huhtikuuta 2014


Heipparallaa, tällä ketaa todellakin pitkästä aikaa. Mulla on täysin unohtunut blogin kirjoittaminen näiden kolmen viimesimmän kuukauden aikana, on ollut ihan mahottomasti hommaa ja kaikenlaista duunia, etten loppu peleissä ole vaivautunut kaivamaan esiin blogin osoitetta tai kameraa kuvaamista varten.
Elikkäs, tässä ajassa on jälleen ehtinyt sattua ja tapahtua niin paljon etten edes tiedä mistä aloittais :-D ensinnäkin, penkkarit on ohi ja meikä on valmistunut lukiosta kunnialla, selvinnyt kaikki kirjoitukset, joten tässä nyt enään venaillaan sitä että sais virallisesti sen lakin päähän viimeinen päivä ens kuuta. Toi lukion aika meni kuin suhaus, ihan tosi. Mä olin aina kuvitellut lukion olevan paljon vaikeampaa ja tylsempää, mutta nää mun kolme opiskeluvuotta olivat kyllä melkoisen palkitsevia ja tietoa täynnä. Ylpeänä mutta laiskana lukiolaisena olen selvinnyt koko koulun. Tuntuu kauhean helpottavalta ettei tarvitse miettiä enään kauheasti mitään kouluun liittyvää, sen miten työn ja koulun saa sopimaan yhteen ynnä muuta. Työviikot on muuttunu 5 tai joskus jopa  päiväisiksi työviikoiksi nyt kun kirjotukset ovat ohi, ja mun suunitelmissa on pitää välivuosi vaikka oonkin hakenut kouluihin syksyksi. Jos sattuisin saamaan opiskelupaikan, siirrän sitä vuodella tekemällä töitä ja hengäthtämällä kaikesta koulu shitistä vähäksi aikaa :-D jospa sitä sitten uudella innolla jaksais alkaa hankkia kunnon ammattia jos sopiva löytyis!
Mitäs muuta, suunnitteilla on ens pääsiäisviikoksi lähtö ruotsin puolelle ja tää itä-suomen neito saapuukin meille jo torstai iltana. Onpas mukavaata nähä pitkästä aikaa kavereita jotka asuu kaukana. Ihanaa että ens viikolla saadaankin kokonaiset 4 vapaa päivää, ahh. Tuleepi aika hubaisa viikonloppu :-)
Kesäkuun alusta ollaan kaverin kanssa lähdössä Ibizalle Espanjaan viikoksi heti mun pääsykokeitten jälkeen. Ihanaa, mä en oo koskaan vielä käynyt lämpimässä maassa, viimeks syksyllä käytiin kaverin ja siskon kanssa Edinburghissa Skotlannissa, joten nyt ois luvassa kunnon ranta-loma. uu, kunhan sais sopivan rusketuksen ennen kesää, koska kalkkis mikä kalkkis. Tai no, mä yleensä oon punainen kun seuraksena on palaminen jos chillailee liikaa auringossa. Mut ibiza here we come 11-18.6 <3
Tuntuu että lähi kuukausien tai lähiten kesän suunitelmat on jotenkin tiedossa. Meinaan, että mulla on aika pakottava tarve tietää suunilleen jos jotain erityistä tullaan tekemään esim perheen tai kaiffareitten kanssa, ja musta on edes hyvä suunitella pikkasen etukäteen ettei tuu mitään äkki tempauksia. Mun ja kullan kesätyöt on kunnossa, espanjan loma tiedossa, juhannus suomessa ja mahdollinen road trip loppu kesästä. Onhan kesä vielä aika kaukaa haettua, mutta silti! kuka ei oottais kesää? Noi pimenevät kesä illat, lämpimät aamut ja kuumat keskipäivä, kesäravit, biitsillä oleilua ja kavereitten kanssa chillailua onse mihin tänä kesänä pyritään!
Tällainen pika kelaus ja pika kuulumiset tänne blogiin. Päivitystä alkaa kyllä tulemaan tästä eteenpäin useammin. Eipä tässä sit tänään enään paljon muuta, kaveri tulee tossa tunnin kuluttua kylään ja täytyy ehtiä laittaa hepat ennen sitä. Huomenna takas kokkolaan ja töihi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti