sunnuntai 26. tammikuuta 2014


Heipparallaa! juhuuu, oon viettänyt ihanan viikonlopun, parasta seuraa, huilaillu ja syönyt hyvää ruokaa :3 Tänään ollaan paistettu omia lettuja, pelailtu x-boxia ja nukuttu pitkään :---)
Eipä tässä ole sen kummempia tapahtunut, mutta jos jotain niin meikä täyttää viikon päästä 19 vee! ouh gaad, tästä alkaa vanheminen :-D ei sillai, oikeastaan tuntuu aika mukavalta sanoa itseään 19 vuotiaaksi ennemmin kuin 18 vuotiaaksi, koska tavallaan tässä on vuoden ajan ns. 'kasvettu' aikuiseksi? tuskin nyt aivan, mutta kuitenkin kypsemmäksi kuin vuosi sitten tähän aikaan. 
Oon huomenna menossa varmaankin tilaamaan tatuointi aikaa itselleni. Hui kauhiaa, mä oon aina haaveillut tatuoinnista, mutta tää asia on nyt vasta oikein kunnolla otettu esiin kun oon ruvennut hengaan leimattujen ihmisten kanssa, ja ruvennut miettimään että jos itse uskaltaa myös ottaa joku pv :'> kysymys nyt sitten ois se, että millasen kuvan/tekstin ottaisin? m oon kuitenkin sitä mieltä että haluan joko hauskan TAI ns. 'mature-mood' eli jotain aikuismaisempaa, hienoa, yksityiskohtia, tarkoin mietittyä, jotain mikä tarkoittaa jotain tai joku asia/esine mistä pidän. Liian monta ideaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti