lauantai 28. joulukuuta 2013


.. Joulu tuli ja meni, ja tässä pieni muotoinen throw bäcki kuvina. Mä en valitettavasti meinannut muistaa laisinkaan käyttää tota kameraa, mutta otin nyt sentään joulu-ruuista kuvia, ylläri pylläri! Tossa on muutama mun joululahja, mä tykkään! :---)
Tänään oon löllöilly kotona, nukuin pitkään ja söin terveellisen aamupalan, ja en oo syönyt mitään ns. epäterveellistä vielä tänään. Tilanne kuitenkin korjaantuu sillä että ollaan lähdössä siskon kanssa leffaan illalla, joten tietenkin otetaan popparit ja naksut mukaan. Huomenna aamusesta ajamaan heppaa, kahdeksitoista töihin ja illalla Joonalle yöks. Uuden vuoden plääneistä sen verran tietoa että Joonan kanssa, taidetaan kävästä Joonan kavereitten luona ja illalla tsekkaamaan ilotulitukset ja vuoden vaihtuminen torille. Onneks keskiviikko on vapaa, ei töitä, mutta torstaina kouluun pariksi tunniksi ja päälle 10 tunnin pituinen työpäivä jolloin on inventaario.
Välillä tuntuu että nää mun jutut ei oikein kiinnosta porukkaa, onhan tää toki vaan mun jokapäiväistä elämää, mutta välillä tsekatessani muitten bloggaajien blogeja, heillä on paljon mielipiteitä eri asioista, paljon asukuvia, mutta myöskin tätä samaa arkea kuten mullakin. Mitä mä voisin paranella täällä? Blogit on onneks persoonallisia, ja jotkut heebot diggaa ja jotkut taas ei. Mä kuitenkin haluaisin tarjota jotain kivaa ja luettavaa. Otan vastaan kaikenlaista kommenttia. Ai nii joo, noita mielipide nappeja saa toki aina painaa jos käväsee lukemassa kirjotuksia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti