perjantai 27. joulukuuta 2013

25 faktaa minusta

1.Rakastan kaikkea vanhaa. Vanhat talot, sisustus tyylit, vanhat aitat, lyhdyt, soihdut ja räsymatot. Puu on ehdoton suosikki materiaali, yhdistettynä esm. tiileen. Haaveilen isosta vanhasta punaisesta talosta, jonka saisin joskus itse rempata ja toteuttaa yhdessä perheen kanssa.

2.Makea on paheeni. Mä en kerta kaikkiaan voi mitään sille että rakastan kaikkea makeaa!

3.Haaveilen keväällä muuttavani omaan kämppään, ehkäpä kirjoitusten jälkeen. Oma yksiö tai kaksio, oma rauha, oma koti, oma turvapaikka.

4.Mä oon just alle 160 senttiä.

5.Rakastan musiikkia. Monet ei tykkää samanlaisesta musiikista kuin mä, kuuntelen yleensä uudempaa rokkia tai poppia, mutta myös lällynlällyn biisejä, kuten bäckäreitä! Lemppareita ovat esm. Daughtry, Nickelback, shinedown, & bäckärit.

6... Oon myös heikkona latino-musiikkiin. Se jos mikä saa lanteet keikkumaan!

7.Oon laihduttanut 25 kiloa. Nyt mulle on kuitenkin kertynyt pari lisä kiloa taas painon pudotuksen jälkeen, mutta treeni alkaa taas tammikuussa! Haluan painaa 52-53 kg, nyt painoa taitaa olla lähempänä 60 kg.

8.Suunitelmissa on hankkia lähi kuukausina ensimmäinen tatuointi, kuten mä oon jo täällä jo aiemmin maininnut.

9.Mä en polta.

10.Mä tykkään olla töissä. Työkaverit on parhaimpia mitä voi kuvitella, ja asiakkaat aina melkeinpä iloisia. Tuttuja ja tuntemattomia on kiva tavata.

11.Mä tuun varmaankin pitämään välivuoden lukion jälkeen. Monella on jo tässä vaiheessa jokin käry mitä he haluavat tehdä koulun jälkeen, vaan ei mulla. Siispä oon miettinyt että jos tekisi vuden töitä ja ottais lepiää ja miettis mitä oikeasti tahtoo tulevaisuudessa tehdä.

12.Mä katson aivan liian vähän elokuvia. Oon huomannu että kun ihmiset puhuu leffoista/kysyy multa jos muistan sen osan siitä leffasta tms. oon vaan että mitä? :D

13.Mun poikaystävän nimi on Joona.

14.Mä oon ihan innoissani kaikesta mihin liittyy taruja ja uskomuksia ja legendoja. Intiaanejen parannuskeinoja, jumalia, tai itä maiden tarinoita ja taruja.

15.Maailman uskonnot kiehtovat mua. Vaikka itse oonkin kristitty ja uskon jumalaan omalla tavallani, haluaisin oppia muiden uskonnoista enemmän.

16.Mun lempi vuoden aika on kesä, ylläri pylläri! kesä on ihmisen parasta aikaa, enkä malta odottaa ens kesää!

17.Oon älypuhelin-riippuvainen.

18.Kun mä suutun, mä oon joko äkki -vihainen tai pitkä vihainen. Pitkä vihainen oon vain silloin kun tiedän itse olevani oikeassa, koska mä osaan pyytää anteeksi jos mä möhlin.

19.Rakastan mun isiä yli paljon <3 faija on rento, ei melkein koskaan suutu, ja muutenkin ymmärtää ja sillä on hyvä huumorintaju. Onhan iskä muutenkin aika cool, nimittäin hevosmies :p

20.Kaverit valittaa ettei musta kuuluu paljo mitään koskaan, niin se ei tarkoita ettenkö muistais heitä tai välittäis. Mun elämä on vaan niin kiireistä koska oon töissä, plus että kotona on duunia hevosten kanssa, ja tapaamiset on sovitettava joko iltaan tai päivistä on sovittava ajoissa etukäteen jos on suunitelmia. Ostin tänään just itselleni kalentetin vuodelle 2014, joten toivottavasti saisin mun jutut paremmin ylös tänä vuonna.

21.Mä söisin vaikka kuinka paljon riisiä ja pastaa, mutta perunasta mä voisin luopua kokonaan.

22.Mä oon hemmottelija tyyppi. Tykkään hemmotella ihmisiä, kuten ostella asioita tai tarjoutua maksamaan ostokset. Varmaan sen takia että ihmiset pitäisi musta enempi, vaikka eihän tuo oo totta, mutta näin mä välillä ajattelen.

23.Halaaminen on parasta. Lämmin hali voi pelastaa päivän!

24.Sauna on yks mun lempi paikoista. Joskus kylmällä säällä ulkona mä ajattelen istuvani saunassa että tuntuisi lämpimämmältä.

25.Mä vihaan kirjojen lukemista. En tiiä mitään tylsempää kuin kirjat. Ennen mä kyllä luin, mutten nykyään. Oon siirtynyt vain ja ainoastaan naistenlehtiin, kuten cosmoon. Kokkailu lehtiä ja sisustus aiheisia lehtiä tulee myös selattua vaikka kuinka paljon, mutta niin alas en vajoa että kirjan ottaisin käteheni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti