perjantai 11. lokakuuta 2013

 
Ihanaa, vihdoinkin viikonloppu! jo sitä onkin odotettu eiku mitä. Mun perjantai on sujunut ihan leppoisasti, aamulla heräsin aikaisin, söin maukkaan aamiaisen, löhöilin ja kuuntelin musiikkia ja laittauduin rauhassa kerrankin kouluun. Mulla tapaa mennä noi koulu aamut kiireiseksi kun keksin aina tekemistä aamuisin ja lopulta huomaa kellon olevan niin paljon että tunti alkaa vajaan viidentoista minuutin kuluttua :D
Me ollaan jo kovin innoissamme meidän reissusta! Ollaan jo kavereitten kanssa pyydelty poissa olo lappuja koulusta, suuniteltu viikon ohjelmaa, laskettu kuluja ja fiilistelty. Enään muutama vaivainen päivä ja me lennetään Edinburghiin. Mä en ees oikein vielä käsitä että MÄ lähden ulkomaille? woot? tää reissuun lähtö tuli kyllä aika äkkiä tavallaan, tai se päätös että lähdetään. Siksi oon ihan fiiliksissä lähdössä matkaan sillä mä en oo koskaan ruotsia kauempana käynyt. Rahaahan tuolla tulee palamaan vaikka kuinka, mutta kerranpa sitä lähdetään kavereitten kanssa. Me ollaan suuniteltu kaikkea kivaa, en malta odottaa! ainoat miinukset nyt on noi välilaskut ja ihan mahdottomat juna-aikataulut muttei voi mitään.
Illan ohjelmaan kuuluu teeveen töllääminen (taas kerran) ja iltapalaksi tehtiin siskon kanssa itse tehtyjä neekerin suukkoja! (joo, sori nimitys, mutta niitähän ne on?) vai onko kenties toinen nimi? :D älyttömän makeita oli mutta tooosi hyviä, mutta voi tulla ällötys jos noita liian monta syö. Vain elämää kera muutama Moderni perhe jakso on siis luvassa johon oon todellakin jäänyt koukkuun, hah! Huomenna aamulla ajelemaan heppaa ja iltavuoroon. Valitettasvasti mä en syyslomalla lähde tuulettumaan, ensiksikin mä olen töissä ja toiseksi aion säästää rahaa Edinburghiin jos siellä sattuis olemaan ihania kauppoja jossa vois shoppailla vähäsen .. :D Ihanaa alkanutta syyslomaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti