sunnuntai 13. lokakuuta 2013

 
Gomårron vaan kaikille! Eilen tuli tehtyä pitkästä aikaa extempore pyrähdys, ja lähdettiin kaverin kanssa tsekkaamaan lähi kaupungin nuoriso baari ihan selvinpäin. En mä nyt tiedä oliko se hyvä vaiko huono ajatus, mutta naurua riitti koko illaks :D päätettiin siinä kuitenkin juoda se yksi lonkero, että saadaan muut ihmiset hämättyä meidän olevan pienessä hiprakassa vaikka todellisuudessa oltiinkin liiankin selviä baariin :D Oli kerrankin hauska nauraa muille ihmisille kun he juovat, hyvä joskus näinkin!
Taas mulle tuli se moraalinen morkkis. Mä kaksi lonkeroa, ja juuri edellis viikolla oltiin koulussa puhuttu terveystiedon tunnilla kuinka paljon alkoholissa on kaloreita ja muita haitallisia ainesosia keholle. Joo, mun jonka piti yrittää elää terveellisesti sai taas muutaman sadan edestä kaloreita plus että kotiin tultuani yöllä mulla oli niin nälkä että yö-syöpöttelykin oli sitten mun listalla eilen, huoh. No, jospa sitä taas ns. 'eläis terveellisesti.' Vaikeaahan se on taas normalisoida arki, sen tietää kaikki jotka kamppailevat terveellisen elämäntavan kanssa. Baari illat ja muutenkin myöhään valvominen ei sovellu monenkaan ihmisen rytmiin. Illalla aikaisin nukkumaan, aamulla reippaasti varhain ylös!
Voi kuinka mulla onkaan ikävä  mun pitkiä hiuksia kesältä <3 onhan lyhyet hiukset aivan ihanat, mutta joskus olisi niin ihanaa saada vedettyä ne helposti ponnarille ilman pinnejä ja pantoja. Mä en oo vielä varma mikä mun suunitelma mun hiuksille on, pidänkö lyhyet vai kasvatanko ne takaisin pitkiksi? Alkavat nää mun hiukset olemaan jo sen verran pitkät lyhyiksi hiuksiksi, että mä näytän jo aika peikolta :D
Illalla ajattelin postittaa tarkemman 'matka suunitelman' joka ollaan laadittu. Koska Edinburgh ei ole mikään aurinkokohde/rantaloma, vaan historiallinen ja kaunis vanha kaupunki, niin ollaan haluttu suunitella meidän matkaa jo aika valmiiksi että ehditään varmasti näkemään ja kokemaan paljon
kaikkea siellä. Sain parilta tutultakin hyviä neuvoja että mitä kannattaa ajatella kun lähtee reissuun ynnä muuta, mutta kerron siitä lisää sitten myöhemmin illalla tai huomenna. Nyt tämä nainen lähtee sunnuntaivuoroon, tupla-palkka, here we go'.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti