keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Terve, täällä taas! Alku viikosta mulla alkoi yo-kirjoituksien kuuluinymmärtämis osiot, kuten monella muullakin lukiolaisella, joten tässä pikku hiljaa alkaakin tuntua että sitä oikeasti pitäisi ehkäpä opiskella, eikä laiskotella. No kuitenkin, suomen osio meni mielestäni aika hyvin, mutta enkusta en nyt voi ihan samaa sanoa :D Enkussa sitä tekstiä tuli niin tiuhaan tahtiin ettei seuraavaa kysymystä ollut edes ehtinyt lukea eikä edelliseenkään vastaamaan ennen kun uutta pukkas tulemaan. Aika shittiä, mutta mitäs tuohon enään voi sanoa, ja eipä siihenkään, en mä mielestäni silti paremmin niihin kysymyksiin olisi kuitenkaan osannut vastata!
Mä oon nyt parin päivän ajan yrittänyt syödä taas vähän hillitymmin ja terveellisemmin, pääsi toi mun ruoka rytmi menemään hieman mönkään taas ja kaikkea vähän ei niin terveellistä tuli ahmittua ihan kivasti. Oli niin hirvittävän tukkoinen olo kun sitä syö mitä sattuu, ja varsinkin jos se on joka päiväistä. Olo on nyt kyllä jo huomattavasti 'kevyempi' jos sen näin voisi sanoa, kun on korvannut esm. pullan ja leivän vihanneksillä ja hedelmillä :- ) Oon parina päivänä ihan tehnyt omia smoothieita, ja ai että ne on kyllä hyviä! Helppoa ja herkullista, maustamatonta jugurttia,hedelmiä tai marjoja, vähän leseitä ja mitä nyt kaapista sattuu löytymään, niin sekaan vaan ja sauvasekoittimella tai blenderillä sekaisin. Mä selailin eilen itselleni myös motivaatio aiheisia netti sivuja, ja löysin olympia komitean sivuilta hyviä vinkkejä treenaamiseen ja syömiseen ja esimerkkejä rytmistä ja ruokailu ja treeni vaihtoehdoista. Kaiken voi lukea täältä, ja ite scrollasin tuota sivua melko kauankin, aika kiinnostavaa, ainakin niille jotka urheilevat ja haluavat voida hyvin! eli tältä sivulta voi lukea lisää, aika perus asiaa mutta hyvä muistutus ja paljon muutakin kiinnostavaa asiaa. Hinauduin myös pitkästä aikaa tänään koulun jälkeen lenkille pitkän tauon jälkeen. Aloitin eilen itselleni myös haasteen: 30 päivän kyykky haaste, peppu piukeaksi! Mä selailin toissa päivänä taas jotain lukemattomia lifestyle netti sivuja, ja yhtäkkiä ruudulle pongahti tällainen kuva, ja ajattelin heti ottaa haasteen vastaan! Saas nähdä kestänkö kolmekymmentä päivää tuollaista jalka rääkkiä, ja muokkautuuko mun peppu tästä sen kummemmaksi :D
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti