sunnuntai 29. syyskuuta 2013

 
Just näitten takia mä rakastan syksyä! Syksyllä on ihanat värit puissa ja luonnossa, on jo viileä, mutta silloin saan pukeutua pehmoisiin kaulahuiveihin ja kivoihin syyskenkiin. Iltaisin on kiva istua keittiön takan ääressä ja lämmitellä. Syksy on mun mielestä paras aika vuodesta - koska se on tunnelmallisin kaikista. Värit, kylmyys ja lämpö, löhöily kotona peiton alla leffojen parissa. Ja syksyllä ei ole liian kuuma lenkkeilläkkään, välillä jopa vähän liiankin kylmä :D
Mä jo aiemmin kerroin meneväni Vaasaan raveihin tänään, ja pakko myöntää että oli kyllä mukavaa kilpailla pitkästä aikaa vaikka meidän kilpailut jäikin lyhyeen toisen kilpailijan takia joka meinasi ajaa oman hevosensa päälle ängetessään liian kapeasta välistä ohi. Väistäessa heppa sitten otti laukan enkä saanut sitä alas ennen kun kuulutettiin että 'numero 2 hylätty pitkä laukka.' No, toivotaan parempaa onnea seuraavalla kerralla, sillä tänään poika oli kyllä mun mieleen erinomainen, varma ja avauksessa pysyi hyvin mukana vaikka kaarteet tuottavatkin ongelmia :) Omistajan kanssa käytiin jälkeen päin syömässä huoltoasemalla, sillä tuossa vaiheessa mulla oli jo kyllä aika nälkä, sillä olin syönyt ainoastaan aamulla vähäsen muroja jännityksestä :D
Huomenna alkaakin tuo mun uusi, terveellinen elämä. Ajattelin kertoa huomenissa suunitelmani tulevalle viikolle. Eilen taisin myös kirjoittaa ensimmäisen päivän olevan maanantai, vaikka kuu vaihtuukin vasta tiistaina :D ei nuo päivämäärät jää mun päähän sitten millään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti