perjantai 27. syyskuuta 2013


 
Ahh, mikä tunne kun syksyn kirjoitukset ovat nyt ohi! ne ei todellaan menny nappiin, mutta ainakin jotenkin. Tän päivänen mantsan yo-koe oli kyllä mun mielestä vaikea, ois kannattanut lukea enempi :D uusiksi keväällä jos se kusi ihan täysin :D
Kun mä tulin kotiin, mä ja mun sisko simahdettiin kummatkin ja vedettiin parin tunnin päikkärit<3! ai että, millonkohan viimeksi oisin nukkunut noin hyvin? Lähdettiin sen jälkeen tallille, ja ruvettiin siinä samalla funtsimaan että nyt ois inspiraatiota ja jopa aikaa aloittaa neulomaan sukkia. Lähdettiin siskon kanssa kaupunkiin ostamaan mulle uudet sukkapuikot sillä ollaan kadotettu  toiset viisi puikkoa. Sain tehtyä tohon sukkaan jopa alun jo tänään, mutta oon tälläkin hetkellä jumittautunut jutteleemaan skypessä poikakaverin kanssa :D Tänään on siis vain löllöilty kotona ja syöty vähän liiankin hyvin :D Nyt hyvää yötä ja palaillaan huomenna ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti