keskiviikko 24. syyskuuta 2014


... ja mulla on voittaja-fiilis! Käytiin tänään jälleen t:n kanssa juoksu lenkillä, tällä kertaa hölkättiin tasasta vauhtia 5,7 km reitti. Pakko kyllä sanoo ettei se ollut edes niin paha kuin olin aiemmin päivällä kuvitellut, onneks töissä olin vetänyt kunnon ruokaa ennen lenkkiä niin jakso tosi hyvin! Jospa tää kunto tästä pikku hiljaa kasvais taas kesän jälkeen. Kauheeta kun on vaan ollut niin helevetin kylmä ettei ole oikein tiennyt mitä lenkillekkin pukea ettei tulis liian kuuma eikä liian kylmäkään. Mä oon niin yrittänyt pitää syysflunssaa loitolla, tähän mennessä onnistuneesti :D 
Lenkin jälkeen nopea yhteen kasattu smoothie, suihkuun, venyttelyä ja sitten aloinkin tekemään sitä kuuluisaa jauhelihakeittoa jota vaan minä ja poikaystävä rakastamme. Ommom, keitot kuuluu syksyyn.
Mä kävin tänään aiemmin prisman ihonhoito-osastolla tsekkailemassa vähän uusia ihonhoito tuotteita. Äkkiä mä löysinkin mukaani Garnier Eye make-up remover 2in1'in, joka myös lupasi ripsien tuuhenemistä. Hintakin oli kohtuullinen, n. 5 euroa. Toisen tuotteen jonka nappasin mukaani on Ruotsalaisen uutus ihonhoito sarjan paljon mainostettua L3oo Cleansing Gel normaalille iholle. Molemmat pääsee kokeiluun mitä pikinmiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti