sunnuntai 22. joulukuuta 2013

 
Bloggeri on jumittanut muutaman päivän eikä oo suostunut tekemään mun kanssa yhteistyötä taas vaihteeks. No jospa tää tästä taas. Joululoma alko perjantaina, ja mulla oli tässä neljä päivää vapaata töistä, oon nukkunut joonan kämpillä tän viikon aikana kolme yötä, ollaan juhlittu Joonan synttäreitä kahdestaan ja sitten kavereitten kesken vietettiin iltaa, oli mukavaa tutustuu uusiin ihmisiin vaikka aluks jännittikin!  Me lähdettiin Joonan kans aikasin jo kotiin nukkumaan kun kummatkin oltiin niin väsyneitä, ja seuraavana aamuna herättiin 12 aikoihin ja löllöiltiin kämpillä neljään ja hinauduttiin mäkkärin autokaistalle, Joona sauna takissa ja ilman meikkiä :D ouh gaad miltä me ollaankin näytetty :3 Voin vaan sanoa että mä oon onnellisempi kuin koskaan tällä hetkellä. Mua ei varmaan oo kukaan muu saanut nauramaan niin paljon kuin tää yks, ja siltä että joku oikeasti välittää ja halaa takaisin lujempaa kuin itse <3 niin lällyltä kuin tää kuulostaakin, niin totta joka sana.
Miettikää, enään kaksi yötä jouluun! unbelievable. Ja ulkona ei oo yhtään lunta, vettä on satanut koko päivän. Vähän masentava keli joulua ajatellen, kuin yleensä on tottunut valkeaan jouluun. No jospa tapahtuisi vielä ihmeitä tän sään suhteen, toivotaan <3
Mä tilasin Crazy Factoryltä pari viikkoa sitten koruja, oikeastaan noita rannekoruja ja feikki venytyksiä ja korviksia. Uu, oon niin ilonen kun sain lisää koruja, ja vieläpä niin siistejä! mä diggaan ihan älyttömästi mun nappi venytyksistä, joissa on sellaset söpöt hirviöt. Ne on todella söpöt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti