keskiviikko 2. lokakuuta 2013


 
noniii, nää taitaakin olla nyt sitten viimeiset koulukuvat mun osalta. Johan näitä on näpitty kahdentoista vuoden ajan :D Tässä on tää mun kympin hymy, niin valokuvaaja sanoi kun rupes räpsimään 'Vooooi kuinka söpö!' kaipa tuo yksittäinen kuva nyt ihan onnistumisen puolelle menee. Toi sininen paita on mun yks tän syksyn lemppareista yhdistettynä noihin helmi nappi korviksiin! Kaikilla on koulussa päällään syksyn synkkiä sävyjä, muun muassa khakin sävyisiä vaatteitta on melkein jokaisella! (joo, jopa mulla) joten syksyllä on kiva pistää jotain vähän värillisempää päälle. Mä tuun palauttamaan kaikki kuvat niinkuin aiemminkin, mutta otan just aina kopiot niistä ja lähetän takaisin. Ainoa onse että mun ja mun siskon täytyy saada jääkaapin magneeteista olevat kuvat joka vuosi! tänään sitten taas saatiin nauraa oikein kunnolla esm. jo viisi vuotta vanhoille kuville :D Pahoitteluni niille jotka eivät halua luokkakuvaamme julkisuuteen, vaikkei se täällä mun blogissa kovin julkiseksi pääsekkään, mutta onhan toi ihan onnistunut kaikkien osalta niin täytyihän se tänne lisätä myös.
Tulin just koulusta kotiin, ja nyt väsyttää. Taidan ottaa puolen tunnin päiväunet jotka luultavasti venyvät tuntiin tai puoleen .. :D Sen jälkeen aattelin lähteä lenkille, sillä siellä on taas aivan mahtava ilma vaikka vähän tuuleekin, ja illalla aion tehdä itselleni gurmee lohisalaatin, ahhh. Saatiin myös tänään hoidettua meidän junaliput helsingin lentoasemalle, check check. Myöskin liput turkuun on hoidettu jonne lähden viikkoa myöhemmin palattuamme kotiin Edinburghista. Joko alkais kohta olemaan kaikki asiat hoidossa? toivottavasti .. !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti