sunnuntai 15. syyskuuta 2013

 
Paita H&M Housut H&M Toppi Gina Tricot Kengät Ellos Huivi Saatu ystävältä

Tuossa näkyy noi mun iki-ihanat hapsu kenkulit! ne on niin söpöt, ja kutsun niitä inkkari kengiks. Varmaan ovat teko mokkaa, mutta silti aivan ihanat ja mun mielestä ihan hyvä hankinta. Pyysin siskoa tänään näpsimään vähän syys kuvia, kiitti Inkku :-) Mä olin tänään töissä, ja tässä illalla kun pääsin kotia, näpsittiin kuvia ja lähdin vielä ilta lenkille joka nyt jäi hieman lyhyemmäks kun yleensä, mutta hyvä sekään. Iltatalli tehtiin koko perheen kanssa, kumma kun kaikki oli auttamassa! kävi melko nopeasti ruokkia 14 ponia. Nyt on maha täynnä kanaa ja kasviksia, sillä en koko päivänä ollut syönyt ns. mitään kunnon ruokaa. Monta hedelmää ehdin päivän aikana kyllä syödä :D
Mulla alkaa tuleen kohta kiire noitten yo-kirjotusten kanssa, enkku on jo keskiviikkona ja oonko avannut kirjaakaan? no en. Hyvillä mielin kuitenkin kirjoittamaan ja toivotaan onnea ja keskittymistä. Toivon vaan että nää on pian ohi. Huomenna mulla alkaakin koulu taas vasta 12.20, ihanaa! <3 Aamulla kuitenkin kello herättämään 7.30 ja reippaasti ylös ja kirja käteen. Hyvää yötä kaikille. Ai nii, muistakaas painella mielipide nappuloita jos käväisette täällä lukemassa tai edes tsekkailemassa kuvia yms! teitä vartenhan ne on, kiitos :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti