torstai 5. syyskuuta 2013


Heippa kaikille! Aattelin päivitellä ainoastaan mun viime aikaisia instagram-kuvia. Mulla on instagram edelleen kovassa käytössä. Musta tuntuu että etusivu on vain täynnä mun julkaisuja kaiket päivät, ja ne joita mä seurailen eivät päivitä kuin harvoin :'< igers, c'mon! Mulla oli aivan mahtava viikonloppu turussa viime viikonloppuna, voi kunpa sinne pääsisi vähän useammin käymään. Turku on muutenkin niin mukava kaupunki, paljon ihmisiä, nähtävää, kauppoja yms. Ja ihanat ystävät ja rakkaat<3!
Me tosiaan siskon ja kaverin kanssa varattiin lokakuun lopulle matka Skottlannin Edinburghiin! Aivan yli siistiä, mahtavaa päästä ensimmäistä kertaa ulkomaille, ruotsia lukuunottamatta, ja vielä kaverin ja siskon kanssa. Tullaan yöpymään hosteleissa, ja koko reissu tulee olemaan 6 päivää pitkä. Toivottavasti siitä tulee jotain iki-muistoista. Kirjotukset painaa ennen sitä päälle, ja maanantaina alkavat ensimmäiset kuuntelut. Nyt täytyy pika pikaa saada maantiedon aine valmiiksi huomiseksi. Mitenhän mulla tuppaa aina jäämään kaikki viime tinkaan? No idea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti