keskiviikko 21. elokuuta 2013



 
Pakko myöntää, etten mä ole tänä kesänä ottanut melkein lainkaan kuvia meidän canonilla, joten sato on jäänyt melko köyhäks. Pitää tarkemmin selailla läpi kuvakirjastoa tässä myöhemmin. Puhelimen muisti on kyllä ihan täynnä kaikkia kesä kuvia, mutta laatu nyt on mitä on :D
Mulla on taas vähän selvitettävää koulun wilma - ohjelman kanssa, sillä kaikki lukion kurssit joko ei näy, tai sitten niitä onkin yks kaks liian vähän. Oon mielestäni opiskellut kyllä niin paljon että kurssi valintojen olisi tullut mennä putkeen, sillä hyppäsin tämän jakson viidennen kurssin psykologialta pois. Huomenna taas opon juttusille ja selvittämään koko sotku, ja jos mun toive käy toteen, niin mulla ei ole maanantaisin koulua. Jee!
Nyt riipustamaan äkkiä pyykit narulle kuivumaan, ja ajattelin lukea hieman maantietoa, ja sen jälkeen käväsemän tallilla. Kuuluillaan huomenna lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti